۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹

پیش بینی سایت ایتالیایی از وضعیت مهدی طارمی در بازی با یوونتوس

پیش بینی سایت ایتالیایی از وضعیت مهدی طارمی در بازی با یوونتوس

یک رسانه ایتالیایی خبر داد مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال اینتر در بازی با یوونتوس نیمکت نشین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و یوونتوس در هفته نهم رقابت‌های سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه و در ورزشگاه «جوزپه مه آتزا» شهر میلان از ساعت ۲۰:۳۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند که طبق ادعای رسانه «cultofcalcio» ایتالیا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی اینتر در این بازی نیمکت نشین خواهد بود.

در مطلب این سایت آمده است: تیم اینتر قهرمان فصل گذشته سری آ، در مهم‌ترین نبرد خود موسوم به «دربی ایتالیا» به مصاف رقیب دیرینه، یوونتوس می‌رود. این دیدار به عنوان یکی از بازی‌های مهم ابتدای فصل در مسیر رقابت برای قهرمانی سری آ شناخته می‌شود و می‌تواند تأثیر زیادی در تعیین سرنوشت این رقابت‌ها داشته باشد.

اینتر با روحیه‌ای بالا وارد میدان می‌شود؛ پس از پیروزی یک بر صفر برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا، تعداد بردهای متوالی خود را به پنج رساند. همین نتیجه در آخرین بازی لیگ در برابر رم نیز رقم خورد که تیم سیمونه اینزاگی موفق شد در ورزشگاه المپیکو تیم رم را شکست دهد.

با این حال، در جریان این دیدارها اینتر سه بازیکن اصلی خود را از دست داد. فرانچسکو آچربی و هاکان چالهان‌اوغلو در پایتخت ایتالیا مصدوم شدند و کارلوس آگوستو نیز در سوئیس دچار کشیدگی عضله شد. بنابراین، اینزاگی برای این بازی حساس نمی‌تواند از این بازیکنان بهره ببرد.

یان زومر همچنان درون دروازه قرار خواهد گرفت. پس از آنکه در بازی سوئیس یان بیسک به جای الساندرو باستونی بازی کرد، اکنون اینزاگی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. اینتر با دفاع سه نفره متشکل از بنجامین پاوارد، استفان دی‌فرای و باستونی وارد میدان خواهد شد.

فدریکو دیمارکو که در دیدار اخیر با ارائه پاس گل به اینتر کمک کرد، دوباره به ترکیب اصلی بازمی‌گردد. همچنین، هنریک میختاریان و نیکولو بارلا به احتمال زیاد در ترکیب حضور دارند. در این میان، اینزاگی با یک چالش در خط میانی مواجه است. پیوتر زیلینسکی یا داویده فراتزی، یکی از این دو باید جای خالی چالهان‌اوغلو را پر کند و در این زمینه شانس زیلینسکی برای اولین بازی در سری آ با پیراهن اینتر بیشتر است.

در خط حمله، لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام جایگزین مارکو آرناتوویچ و مهدی طارمی خواهند شد که در بازی چهارشنبه به میدان رفته بودند.

ترکیب احتمالی اینتر:

(۳-۵-۲): زومر؛ باستونی، دی‌فرای، پاوارد؛ فراتزی، میختاریان، زیلینسکی، بارلا، دارمیان؛ مارتینز، تورام

کد خبر 6270255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha